KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA ŚLUBU I WESELA

Zakres tej usługi obejmuje doradztwo, zaprojektowanie, realizację i koordynację uroczystości ślubnej i wesela od samego początku przygotowań aż do zamknięcia rozliczeń po przyjęciu weselnym.
Stojąc za kulisami ślubu roztaczamy opieką nad Parą Młodą oraz zaproszonymi Gośćmi. Zajmujemy się wszystkimi niezbędnymi formalnościami. Dzięki powierzeniu koordynacji ślubu i wesela profesjonalistom Para Młoda i jej najbliżsi mogą cieszyć się uroczystością zapamiętując każdą jej chwilę.

 

NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY:

  • opracowanie tematu i motywu przewodniego uroczystości z uwzględnieniem miejsca ceremonii (Urząd Stanu Cywilnego, Kościół, plener)
  • przedstawienie propozycji odpowiednich miejsc do organizacji przyjęcia weselnego
  • przedstawienie listy dokumentów i formalności koniecznych do zawarcia związku małżeńskiego (ślubu cywilnego, ślubu konkordatowego, ślubu wyznaniowego)
  • przygotowanie i przedstawienie scenariusza / harmonogramu działań związanych z przygotowaniami do ceremonii ślubu oraz przyjęcia weselnego
  • sporządzenie budżetu ślubnego
  • monitorowanie terminów płatności i zawierania niezbędnych umów, wpłat zaliczek
  • przygotowanie i wysyłanie zaproszeń i zawiadomień (zapewnienie papeterii ślubnej: zaproszenia, winietki, karty menu, tablica gości z planem ustawienia stołów – dobrane i zgodne z motywem przewodnim konkretnej uroczystości)
  • zapewnienie profesjonalnej stylizacji Pary Młodej, Rodziców i Świadków (asysta i doradztwo przy doborze i zakupie strojów dla najbliższej rodziny i świadków, zapewnienie profesjonalnej makijażystki oraz stylistki do uczesania próbnego jak i w dniu ślubu, organizacja nauki tańca)
  • uzgodnienie stosownego menu (dobór napojów alkoholowych)
  • uzgodnienie rodzaju, zamówienie i dostarczenie tortu weselnego
  • aranżacja adekwatnego do ilości zaproszonych gości ustawienia sali
  • wykonanie dekoracji miejsca ceremonii ślubnej i przyjęcia weselnego, dobranych do stylu zaprojektowanej uroczystości
  • zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej dla uroczystości zaślubin oraz przyjęcia weselnego (zespół muzyczny, DJ, kwartet smyczkowy, itp.)
  • zaprojektowanie i wykonanie poprzez profesjonalną florystką bukietu ślubnego i dekoracji kwiatowych całej uroczystości dobranych do stylu zaprojektowanej uroczystości
  • organizowanie dodatkowych atrakcji weselnych (pokaz barmański, pokaz tańca towarzyskiego, pokaz fajerwerków itp.)
  • wybór odpowiedniego fotografa do wykonania ślubnego reportażu fotograficznego
  • wybór odpowiedniego studia filmowego do wykonania ślubnego reportażu
  • zaplanowanie i organizacja noclegów gości weselnych wraz z transportem oraz ustalenie ewentualnego programu pobytu gości przed i po uroczystości
  • wybór odpowiedniego środka transportu Młodej Pary (forma i styl pojazdu) i gości weselnych
  • opieka nad Parą Młodą w trakcie bezpośrednich przygotowań oraz w czasie zaślubin i wesela
  • zabezpieczenie i przewiezienie kwiatów oraz prezentów ślubnych do wskazanego miejsca
  • przygotowanie i wysyłanie podziękowań i upominków dla gości weselnych

Nasza praca kończy się około dwa tygodnie po uroczystości zaślubin, w momencie kiedy dokonamy i dopilnujemy rozliczeń ze wszystkimi podwykonawcami, dopilnujemy przekazania reportaży ślubnych (zdjęcia i video) i w imieniu Pary Młodej prześlemy podziękowania gościom za przybycie i udział w uroczystościach weselnych.

 
 
 
 
 


 

Powrót